Tingcentralens Venner

Tingcentralens Venner er Tingcentralens støtteforening, der blev grundlagt i efteråret 2023. Tingcentralens Venner har til formål at støtte Tingcentralen, dens aktiviteter og de frivillige. Dette gøres bl.a. ved at søge fonde og puljer, der kan understøtte Tingcentralens aktiviteter og det frivillige arbejde økonomisk.

Hvis du er frivillig på Tingcentralen er du automatisk medlem af Tingcentralens Venner.

Støttemedlem?

Ønsker du at støtte foreningens arbejde, uden at være frivillig, kan du blive betalende støttemedlem. Dette sker ved skriftlig henvendelse til bestyrelsen på mail: foreningen@tingcentralen.dk.

Et støttemedlemskab koster et kontingent på 100 kr. om året. Dette beløb går ubeskåret til foreningens arbejde med aktiviteter og frivillige.

Støttemedlemmerne af foreningen har ikke råderet over Tingcentralens materialer og medlemskabet er personligt.

• Shireen Møller, forperson

• Amalie Skov, næstforperson

• Sune Bugge, kasser

• Rikke Ringsing, alment medlem

• Tanja Fribo, alment medlem

• Emilie Haaning, alment medlem

• Laila Eskildsen, suppleant

mere info kommer

• Katja S. Marcussen, medarbejderrep.

Skriv til os

Skriv til foreningen@tingcentralen.dk